یکی از محصولات شرکت الکا پیشرو صنعت امیر در صنعت آرایشی بهداشتی خط تولید لاک و ریمل است. ما در این شرکت خطوط تولید لاک و ریمل را از صفر تا صد راه اندازی مینماییم.
برای راه اندازی خط تولید لاک و ریمل نیاز به ملزومات مخصوصی داریم که در این زمینه بصورت مشاوره و راه اندازی خطوط تولید آماده خدمت رسانی به علاقه مندان در این حوزه هستیم.

جهت ارتباط با ما از طریق لینک زیر با ما همراه باشید.

ارتباط با ما

ملزومات راه اندازی خط تولید لاک و ریمل

برای راه اندازی این خطوط تولید در ابتدا نیاز به میکسر های مخصوص ساخت داریم. برای ساخت این مواد از نوعی میکسر های خاص استفاده میشود.
ما در شرکت الکا پیشرو صنعت امیر طراحی و ساخت انواع مخزن ساخت لاک و ریمل را با بالاترین کیفیت انجام میدهیم.

پس از ساخت این مواد نیاز به ماشین الات بسته بندی این محصولات داریم.
ماشین آلات بسته بندی معمولا به دو تیپ کلی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم میشوند.

سیستم نیمه اتوماتیک

در سیستم های نیمه اتوماتیک اغلب یک سیستم پرکن نیمه اتوماتیک و یک سیستم درب بندی نیمه اتوماتیک استفاده میشود. پس از آن میتوان از سیستم های لیبل چسبان استفاده نمود.

سیستم اتوماتیک

در سیستم های اتوماتیک عملیات بسته بندی بصورت کانتینیوس یا ادامه دار میباشد. اگر بخواهیم بطور کامل خط تولید لام و ریمل اتوماتیک را برای شما شرح دهیم به صورت زیر میباشد.

در ابتدای کار یک میز فیدر جهت تغذیه بطری به سیستم طراحی و قرار داده میشود. پس از این مرحله شیشه ها از طریق کانوایر یا نوار نقاله به سمت قسمت فیلینگ هدایت میشوند. پس از این مرحله شیشه ها وارد استارویل شده و با چزخش آن به سمت ایستگاه ها هدایت میشوند. ایستگاه اول که در آن نازل یا نازل های تززریق قرار دارد. در این قسمت لاک و ریمل به داخل شیشه ها تزریق میشود. سپس با چرخش استارویل شیشه ها به سمت ایستگاه بعدی که میتواند درب گذار باشد حرکت میکند. پس از درب گذاری دوباره با چرخش استارویل وارد ایستگاه درب بندی شده و درب شیشه ها بسته میشود.

در قسمت بعد شیشه های پر شده و درب بندی شده توسط کانوایر یا نوار نقاله به سمت سیستم لیبل زنی هدایت میشوند.

در صورت نیاز پس از این قسمت میتوان بسته بندی هارا وارد کاتن نمود و از سیستم کارتونینگ استفاده کرد.

مخازن ساخت ریمل

مخزن ساخت ریمل نوعی مخزن مخصوص با سیستم همزن و انتقال به خصوص است. ما در شرکت الکا پیشرو صنعت امیر مخازن ساخت ریمل را با بالترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن طبق استاندارد های اروپایی طراحی نموده و تولید مینماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مخزن ساخت ریمل با ما در ارتباط باشید.
برای ارتباط با مشاوران ما روی لینک زیر کلیک نمایید.

ارتباط با ما

راه اندازی خط تولید

ما در شرکت الکا پیشرو صنعت امیر در زمینه راه اندازی خطوط تولید از صفر تا صد در کنار شما هستیم. ما در این مجموعه خطوط تولید دارویی و آرایشی بهداشتی را بصورت تخصصی راه اندازی نموده و در کنار تولید کننده هستیم.
فروش دستگاه پایان کار نیست و آغاز یک تعهد است.

خط تولید لاک و ریل نیز یکی از خطوط تولیدی این شرکت دانش بنیان است. لاک و ریمل جزئی از سبد محصولات آرایشی بهداشتی این شرکت به حساب می آید.
در کنار این محصول محصولات دیگری در زمینه آرایشی بهداشتی نیز در سبد محصولات این شرکت وجود دارد. برای مثال اگر بخواهیم تعدادی از محصولات سبد آرایشی بهداشتی این شرکت را برای شما نام ببریم به شرح زیر است.

دستگاه های پرکن جار

دستگاه های تیوب پرکن در دو تیپ تیوب آلمینیومی و تیوب پلاستیکی و لمینیت

خط تولید مایعات مثل شوینده ها که شامل دستگاه های پرکن و درب بند و لیبل چسبان و شیرینک میباشد

خط تولید اسپری های خوشبو کننده و تافت و انواع اسپری های آرایشی بهداشتی

خط تولید کامل ادکلن که شامل میکسر فریز ها و مخازن نگهداری و ماشین آلات بسته بندی پرکن و کریمپر درب ادکلن میباشد

خط تولید بادی اسپلش و مام رول

خط تولید انواع کرم مو و واکس مو و غیره

سیستم های فوق فقط بخشی از محصولات شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر میباشد کع در سبد محصولات آرایشی بهداشتی وجود دارد.

جهت کسب مشاوره برای راه اندازی خط تولید و یا گسترش خطوط تولید و یا اورحال و وارد خط نمودن دستگاه های از دور خارج شده و اتوماسیون خطوط تولید میتوانید با متخصصان شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما روی لینک زیر کلیک نموده و با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما