خط تولید چسب ۱۲۳ یکی از تولیدات سود آور با تقاضای بالای بازار میباشد. چرا که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین یکی از چسب های پر مصرف خانگی نیز به حساب می آید.
راه اندازی خط تولید چسب ۱۲۳ و ماشین آلات آن یکی از محصولات سبد شیمیایی شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر می باشد. تا کنون ماشین آلات خط چسب ۱۲۳ این شرکت در کارخانجات بزرگ و مجموعه های کوچک راه اندازی شده و کمک به چرخه تولید ملی نموده است.

راه اندازی خط تولید چسب ۱۲۳

برای راه اندازی خط تولید چسب ۱۲۳ نیاز به برخی الزامات داریم که بهتر است برای شروع با دیدی باز به سراغ تولید این محصول رفت.

ما در شرکت الکا پیشرو صنعت امیر خطوط چسب ۱۲۳ را بصورت تمام اتوماتیک و با کمترین دخالت اپراتور طراحی نموده ایم. تکنولوژی تولید این سیستم ها را با مراوداتی که با شرکت های سوئدی داشته ایم بدست آورده و طی بازدید های بعمل آمده از شرکت های تولید کننده این خطوط در کشور سوئد توانستیم خطوط با کیفیت و دقیقی را تولید نماییم.
یکی دیگر از مدل های این دستگاه که در شرکت الکا پیشرو صنعت امیر طراحی شده و روانه بازار نموده ایم سیستم نیمه اتوماتیک بوده است. سیستم های نیمه اتوماتیک برای مجموعه هایی با تیراژ تولید کمتر طراحی و تولید مینماییم.

برای راه اندازی خط تولید چسب ۱۲۳ نیاز به چه دستگاه هایی داریم؟

برای راه اندازی ایم خطوط تولید نیاز به ماشین آلاتی داریم. بهتر از پیش از تصمیم گیری و خرید ماشین آلات با افرادی با دانش و مسلط به این حوزه تولیدی مشورت نموده و خطوط استانداردی را راه اندازی نمایید.
تیم مشاوران شرکت الکا پیشرو صنعت امیر از متخصصین حوزه تولید در بخش ها و صنایع مختلف دارویی ، آرایشی بهداشتی ، غذایی و شیمیایی بوده و آماده ارائه مشاوره به تولید کنندگان و علاقه مندان به این حوزه ها می باشد.

برای کسب مشاوره و استعلام قیمت ها با شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر در ارتباط باشید.

برای تماس با ما روی لینک زیر کلیک نمایید.

ارتباط با ما

ماشین آلات خط تولید چسب ۱۲۳

برای راه اندازی خط تولید نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک الزامات و ماشین آلاتی که باید خریداری شود متفاوت است.
در ابتدا به صورت کلی نیاز های این خط را برسی نموده و در ادامه برای هر کدام از سیستم های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را برسی خواهیم کرد.

برای راه اندازی خط تولید چسب ۱۲۳ در حالت کلی نیاز به فشار هوای فشرده داریم. برای تامین این فشار هوا نیاز به کمپرسور هوا داریم که در ادامه برای خط تولید نیمه اتوماتیک و اتوماتیک بطور کامل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

دیگر سیستمی که نیاز داریم سیستم فیلینگ یا پر کن مایع چسب یا همان سیانور اکلیرات است. که بهتر است برای خرید این سیستم حتما با مشاوران و متخصصین این حوزه ارتباط گرفته و از مشاوره آنها استفاده نمایید.

سیستم بعدی که در این خطوط نیاز داریم درب بندی بطری ها میباشد. البته در خطوط اتوماتیک این سیستم بطور خودکار روی دستگاه بسته بندی چسب ۱۲۳ سوار است.

سیستم دیگری که در این خط نیاز داریم دستگاه لیبل چسبان برای چسباندن لیبل حاوی مشخصات و برند محصول می باشد.

پس از این سیستم ها دستگاه بعدی که مورد نیاز این خطوط است شیرینک نام دارد. این محصول بسته بندی های بطری چسب و قوطی اسپری را در یک پکیج قرار میدهد.

حال برای اینکه بتوان تفاوت خط تولید نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را بهتر درک کنیم هر کدام را بطور جداگانه توضیح میدهیم.

خط تولید اتوماتیک

خطوط تولید چسب ۱۲۳ بصورت اتوماتیک یکی از محصولات سید شیمیایی این شرکت دانش بنیان است.

سیستم های اتموماتیک چسب ۱۲۳ شامل قسمت هایی است.

در مرحله اول یک میز فیدر قرار دارد که بطری ها درون آن قرار داده میشوند. این سیستم بطری ها را به سمت استارویل توسط نوار نقاله یا کانوایر هدایت مینماید.
پس از اینکه بطری ها درون حفره های مشخص برای بطری ها قرار گرفته میشود استارویل شروع به حرکت مینماید.
پیش از اینکه فرایند فیلینگ انجام شود یک نازل وظیفه تزریق گاز ازت برای بالا بردن ماندگاری مواد در سیستم تعریف شده . پس از فرایند تزریق ازت بطری به سمت ایستگاه اول یعنی ایستگاه فیلینگ یا پرکن حرکت نموده و زیر نازل تزریق متوقف میشود. در این مرحله سیلندر پیستون عمل کرده و تزریق مایع چسب یا سیانور اکلیرات انجام میشود. این فرایند به دقیق ترین شکل صورت میپذیرد.

پس از تکمیل فرایند فیلینگ استارویل حرکت نموده و در ایستگاه دوم توقف مینماید. نازل های بطری ها روی درب آنها سوار شده و توسط سیستم جا زده میشود.

پس از اینکه نازل ها قرار داده شدند با حرکت دوباره استارویل درب ها روی بطری قرار داده میشوند. پس از قرار گرفتن درب ها سیستم درب بندی درب بطری را به خوبی سفت مینماید.

در مرحله بعد بطری های پر شده و درب بندی شده از سیستم خارج میشوند و توسط نوار نقاله یا کانوایر به سمت دستگاه لیبل چسبان حرکت میکنند.

پس از چسبیدن لیبل ها روی بطری فرایند بسته بندی مایع چسب تکمیل میشود.

سیستم بسته بندی اسپری چسب ۱۲۳

اطلاعات خطوط اسپری پرکن را میتوانید به طور کامل در صفحه مخصوص این محصول مشاهده نماید.
برای مشاهده خطوط اسپری و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اسپری پرکن های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

بطور خلاصه اسپری یکی از بخش های خط تولید چسب ۱۲۳ است. همانطور که میدانید در پکیج های چسب ۱۲۳ یک قوطی چسب به اضافه یک اسپری قرار دارد.
برای بسسته بندی این اسپری ها میتوان متناسب با خط تولیدی که راه اندازی مینمایید دستگاهی را در نظر بگیرید.
در دو تیپ کلی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و ساخته میشوند.

راه اندازی خط تولید چسب ۱۲۳

برای راه اندازی خط تولید چسب ۱۲۳ که یکی از محصولات پر فروش در بازار محسوب میشود. حتما با مشاوران با دانش در این حوزه مشورت نمایید.
چرا که در صورت استاندارد نبودن خطوط تولید ممکن است خسارات زیادی به مجموعه تولیدی وارد شود.

شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت شیمیایی و همکاری با شرکت های داخلی و خارجی بزرگ در این حوزه. آماده ارائه خدمات مشاوره و راه اندازی خطوط تولید برای تولید کنندگان و علاقه مندان میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما رو لینک زیر کلیک کنید.

ارتباط با ما