دستگاه ساشه یکی از ماشین آلات پر کاربد صنایع دارویی ، غذایی و آرایشی بهداشتی است. دستگاه ساشه برای بسته بندی هایی استفاده میشود که در بازار به همین نام (ساشه) شناخته میشوند.
ساشه ها در ابعاد مختلفی برای مواد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا در فروشگاه ها بسته بندی های مواد غذایی به این شکل دیده میشوند.

انواع دستگاه ساشه

دستگاه ساشه در مدل های مختلفی بسته به نوع نیاز و کاربرد آن طراحی و ساخته میشود. یکی از دسته بندی های دستگاه ساشه بسته به حجم بسته بندی متغیر است. برای مثال برای بسته بندی هایی با حجم پایین از ساشه هایی استفاده میشود که به ساشه مدادی معروف است. برای بسته بندی های بزرگتر که در حجم های بالاتر برای مثال نیم کیلویی به بالا از نوع دیگری از این سیستم استفاده میشود.

کاربرد دستگاه در صنایع مختلف

از دستگاه ساشه در صنایع مختلف استفاده میشود. برای مثال در صنایع دارویی ، آرایشی بهداشتی و غذایی از این سیستم ها استفاده میشود.

ساشه در صنعت دارویی

در صنعت دارویی اغلب این سیستم را برای بسته بندی های پودری استفاده میکنند. مثل پودر های او ار اس. یکی دیگر از صنایع که در آن این سیستم ها بسیار پر استفاده هستند صنعت دامی است. انواع پودر های آنتی بیوتیک و مکمل ها و غیره را در این بسته بندی ها تولید و روانه بازار میکنند.

ساشه در صنعت آرایشی بهداشتی

از دیگر کاربرد های دستگاه ساشه در صنعت آرایشی بهداشتی است. در صنعت ارایشی بسته بندی به شکل ساشه اغلب به صورت ساشه های مایعات مورد استفاده قرار میگیرد. اگز بخواهیم مثالی در مورد این سیستم و کاربرد آن در صنعت آرایشی بزنیم میتوان به بسته های تبلیغاتی کرم ها در انواع مختلف مانند کرم ضد آفتاب و غیره اشاره نمود.

ساشه در صنایع غذایی

پر کاربرد تزین صنعتی که این دستگاه ها در آن مورد استفاده قرار میگیرند صنایع غذایی است. برای بسته بندی انواع پودر ها و حتی موادی مانند قند و حبوبات از این سیستم استفاده میشود.

هر کدام از سیستم های ذکر شده در فوق بصورت تخصصی و مناسب برای محصول مد نظر طراحی و ساخته میشود.
پیش از خرید ماشین آلات و تصمیم گیری در مورد راه اندازی خط تولید حتما با صاحب نظران این حوزه مشورت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و ارتباط با مشاوران شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

ارتباط با ما

 

شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر طراح و سازنده انواع ماشین آلات بسته بندی و ماشین الات خاص آماده ارائه خدمت به تولید کنندگان محترم می باشد.
دستگاه ساشه یکی از محصولات این شرکت در سبد محصولات صنایع غذایی و دارویی و آرایشی بهداشتی به صورت مشترک قرار میگیرد.
دستگاه های ساشه شرکت الکا پیشرو صنعت امیر به صورت تمام استیل طراحی و ساخته میشود. در صورت درخواست کاور کشی GMP نیز انجام میشود.

لازم به ذکر است تمامی طرح ها و پیشنهادات شرکت الکا پیشرو صنعت امیر به صورت محدود کننده نبوده ‍و طبق درخواست و نیاز تولید کننده قابلیت تغییر را دارد.

چرا از شرکت الکا پیشرو صنعت امیر خریداری کنیم؟

شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر با استفاده از نیرو های متخصص و نخبه دانشگاهی در کادر مهندسی خود و با تکیه بر تجربه نیرو های متخصص و دوره دیده در شرکت های اروپایی نظیر آلمان ، سوئد ،ایتالیا و سوئیس سعی در ارائه خدمات و ماشین الات با بالاتربن کیفیت و طبق استاندارد های اروپایی به تولید کنندگان محترم را دارد.

تمامی ماشین الات شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر مثل دستگاه ساشه یک سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش دارند.
نیرو های متخصص شرکت ۲۴ ساعته پاسخگوی دوستانی که در خصوص ماشین الات سوال دارند و یا در روند کاری سیستم مشکلی دارند بوده و سعی در جلب رضایت همراهان این مجموعه را دارند.

دستگاه ساشه یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات بوده و مجموعه های مختلفی ساخت آنرا انجام میدهند.
در خرید این دستگاه باید به نکاتی توجه نمود. در دستگاه ساشه مایعات یکی از آن قسمت های مهم سیستم پرکن می باشد. سیستم پرکن در این دستگاه ساشه اغلب سیلندر پیستونی است.

در سیستم های پودری اغلب سیستم های ماردونی استفاده میشود. هر دو مورد سیستم پرکن این مواد بوده. سیستم پرکن یکی از قسمت های مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

قسمت دیگری که بسیار مهم است سیستم دوخت است. سیستم دوخت بسته به نوع دوختی که در خط تولید مد نظر داریم متفاوت است. سیستم های دوخت سه طرفه و چهار طرفه از انواع پر کاربرد هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مشاوران متخصص شرکت دانش بنیان الکا پیشرو صنعت امیر آماده پاسخگویی به علاقه مندان و تولید کنندگان محترم می باشند.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما